Regulamin

UMAWIANIE WIZYT:

  • Konsultację można umówić telefonicznie pod numerem: 572394625 lub zgłaszając chęć kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego.
  • Wiadomość z terminem wizyty oraz linkiem do spotkania jest wysyłana do Pacjenta za pomocą e-mail oraz SMS, co stanowi potwierdzenie ustalonego terminu wizyty.

ORAGANIZACJA WIZYT:

  • Wizyty odbywają się on-line za pomocą Google Meet lub innego podobnego programu.
  • Pacjent zapewnia sobie na czas trwania konsultacji urządzenie podłączone do internetu i posiadające sprawną kamerę oraz mikrofonem, ponieważ przesyłanie obrazu i dźwięku jest ważne dla prawidłowego przebiegu spotkania. 
  • Świadczenie usług może zostać utrudnione lub uniemożliwione w razie zajścia po stronie Pacjenta takich okoliczności jak nienależyta jakość połączenia, uszkodzenie lub wada urządzeń telekomunikacyjnych, systemów zasilania, sprzętu komputerowego, awarii sieci telekomunikacyjnej lub przerw w dostawie prądu, przerwania połączenia lub jakiegokolwiek działania osób trzecich. W takiej sytuacji uznaje się, że Pacjent ponosi odpowiedzialność za zaistniałe okoliczności, a usługa taka jest nadal pełnopłatna. 
  • Pacjenta obowiązuje bezwzględny zakaz nagrywania wizyt. 
  • Podczas wizyty w pomieszczeniu, w którym przebywa Pacjent nie może znajdować się żadna osoba trzecia. Wyjątek stanowią dzieci Pacjenta do 12 miesiąca ich życia.

PŁATNOŚCI:

  • Płatność dokonywana jest z góry co najmniej 48 godzin przed datą umówionej wizyty. 
  • Nr konta bankowego do przelewów: 52 1140 2004 0000 3502 8236 7443. W tytule przelewu proszę umieścić następujące dane: data wizyty, imię i nazwisko pacjenta, jeżeli przelew wysyła inna osoba.
  • Po wykonanej usłudze na życzenie Pacjenta zostanie wystawiona faktura, która zostanie przesłana na wskazany przez Pacjenta adres e-mail.

ODWOŁYWANIE WIZYT:

  • Wizyty można odwołać bezpłatnie na co najmniej 48 godziny przed zaplanowanym terminem za pomocą e-maila lub SMS. 
  • W sytuacji nieodwołania wizyty co najmniej 48 godziny przez zaplanowanym terminem lub nieobecności pacjenta na wizycie, obowiązuje pełna płatność za zarezerwowaną wizytę zgodnie z cennikiem. 
  • W przypadku odwołania wizyty zwracane są Pacjentowi środki wpłacone za odwołaną konsultację, albo, jeżeli takie będzie życzenie Pacjenta, uzgodniony zostanie inny termin konsultacji, zaliczający wcześniej wpłaconą kwotę na poczet wizyty w nowym terminie. Wiadomość z nowym terminem wizyty jest wysyłana do Pacjenta za pomocą e-mail oraz SMS, co stanowi potwierdzenie nowego terminu konsultacji.

SPÓŹNIENIA NA WIZYTY

  • Wizyta nie zostaje przedłużona, w przypadku gdy Pacjent się spóźni. Spóźnienie Pacjenta skraca czas wizyty.
  • W przypadku, gdy Pacjent spóźnia się na sesję, psycholog będzie oczekiwał na Pacjenta przez 15 minut trwania wizyty, a w przypadku dłuższego spóźnienia (powyżej 15 minut) psycholog ma prawo zakończyć spotkanie. Wizyta taka pozostaje wizytą pełnopłatną.
Scroll to Top